כמה טיפים ודגשים שיעזרו בבניית לוגו

על מבנה לוגו להיראות פשוט, קליט, חד ומשרת את מטרות החברה, אך עם זאת, הוא חייב לעורר עניין וסקרנות גם כמוצג בודד. יש להימנע מסטריאוטיפים או סימנים שיכולים לעורר סלידה בקרב קהל היעד. על לוגו להכיל כמה שפחות פריטים, ובכך למנוע עומס יתר על המתבונן, כך שבהקטנת גודלו הוא ישמור על פרטיו. 
חשוב! (במידת האפשר) בבחירת צבעי לוגו יש לשלב עד שני צבעים, ולבחור בכיוון הסולידי יותר, בעיקר אם הלוגו יונח על רקעים שונים. הסיבה לכך, היא התאמת הלוגו לכמה שיותר צבעי רקע. כמו כן, יש לתת דגש לחלוקת צבעים קרים וחמים.
זכרו, לוגו הוא חזית החברה, והוא ילווה אותה לאורך שנים. לכן, חשוב לא לפנות לטרנדים עכשוויים, שבעתיד יגרמו חוסר רלוונטיות ללוגו.

 

שחר פיננסים עיצוב לוגו לחברת נדלן כפיר סרוסי
עיצוב לוגו עבור שחר פיננסים עיצוב לוגו לחברת נדל"ן מנורה בע"מ עיצוב לוגו לחברת כפיר סרוסי כלכלה ופיננסים
מני סטאר עיצוב לוגו לבירה מרכז צעירים גלבוע
עיצוב לוגו לחברה להגברה, תאורה ומוסיקה עיצוב לוגו לבקבוק בירה טטרו מבינימינה  
אוחנה צלמים עיצוב לוגו אל רם חברה לשמנים שי פרנקו צלם
עיצוב לוגו לאוחנה צלמים עיצוב לוגו חברת אל רם שמנים ואביזרים עיצוב לוגו לצלם אמן וצלם אופנה, שי פרנקו
מיטל מזלתרים עיצוב אופנה חלי בר יפרח
עיצוב לוגו של בוטיק אפנה מיטל מזלתרים עיצוב לוגו של מעצבת שיער חלי בר יפרח  
עיצוב לוגו קוסמטיקה טבעית לוגו לענת דהן, תרבות של בריאות לובינג ישראל
דוגמא ללוגו גליל נטורל לוגו לענת דהן, תרבות של בריאות לוגו לחברת לובינג ישראל